بی تو میمیرم


تقدیم به تنها عشق زندگی ام(عشق ممنوع)

نمیدانستم عشق ممنوع یعنی چه.......

سلام عزیزم باربی  جونم میبینم که سرما خوردی الهی فدای چشات شم سرما خوردگی و مریضیت رو نبینم اگه تو نباشی من میمیرم عزیزم خیلی دوست دارم میشه پیش هم باشیم عسلکم روزگار که همینطوری نمیمونه مطمئنم که به همین زودیا میام میبینمت . میدونم تو هم مثل من دیگه کم طاقت شدی عزیزم الناز نازم میمیرم برات چطور میتونم دوریتو تحمل کنم مگه میشه؟  اینو بدون که اگه تو نباشی منم نیستم   . بعضی روزا که نمیتونم باهات صحبت کنم اصلا  اعصاب برام نمیمونه.  بدون که دارم از دوریت دیوونه میشم عزیزم. وقتی که تو چون من با تو خوشبختم بی تو میمیرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:بیتو میمیرم,ساعت4:8 بعد از ظهرتوسط الناز تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا | |